.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه معاون فرمانداری نوشهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون فرمانداری شهرستان نوشهر صبح امروز در سالن همایش های این فرمانداری برگزار شد و در این مراسم محمد ناصر زندی بجای محمد معصومی به عنوان معاون جدید فرمانداری نوشهر معرفی شد.

به گزارش شمال نیوز از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری نوشهر، محمدناصر زندی که جایگزین محمد معصومی فرماندار فعلی شهرستان کلاردشت شده است پیش از این مسئولیت اداره سیاسی اجتماعی فرمانداری نوشهر، معاونت فرمانداری نور و بخشداری مرکزی شهرستان نوشهر را بر عهده داشته و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و استاد داشنگاه است.
فرماندار نوشهر در این مراسم با اشاره به شاخصه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی گفت:همه خدمتگزاری به مردم در جهت رضایت الهی و در مجموعه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بایستی صورت پذیرد.
محمدعلی قمی اویلی افزود: در سالی که حماسه سیاسی توسط مردم خلق شده است این وظیفه خطیر مسوولین نظام را دو چندان کرده که در جهت تحقق حماسه اقتصادی و ایجاد رفاه و آرامش اقتصادی برای مردم تلاش مضاعفتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: پایبندی به ارزشها و آرمانهای شهدا و امام، اخلاق مداری و ولایتمداری و تعهد به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شاخصه ی مسئولیت پذیری است که باید با استفاده از برنامه ها، قابلیت ها و توانمندی ها به فعلیت تبدیل شود.
فرماندار نوشهر در بخش دیگر با قدردانی از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش عملکرد مسئولین اظهار داشت: رسانه نقش اساسی در عملکرد مسوولین دارند و در این خصوص عملکردها را رصد کنند و انتقاد صادقانه و سازنده داشته باشند.

معاون جدید فرمانداری نوشهر نیز در این مراسم قانون مداری و اجرای قانون را یک اصل در مدیریت و مسئولیت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از ضعف ها و مشکلات به سبب فاصله گرفتن از قانون بوجود می آید.
محمد ناصر زندی با تاکید بر اهتمام ویژه و هم افزایی در پیشبرد اهداف نظام افزود: منافع ملی همان اهداف ملی است و در مسیرتحقق منافع ملی باید از منافع فردی و گروهی پرهیز و عبور کرد.
وی اضافه کرد: از همه گروه ها و ظرفیت های نظام بایستی در این راه استفاده شود چراکه غفلت از گروه های پایبند به نظام غفلت از سرمایه کشور است.
معاون جدید فرمانداری نوشهر با بیان آنکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید خلاق و پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه های مختلف با حضور نخبگان و صاحب نظران نقش محوری در توسعه بخشی شهرستان نوشهر دارد.
وی یکی از مشکلات شهرستان نوشهر را سطحی نگری بعضی گذشتگان به استعدادها و پتانسیل های طبیعی و گردشگری این شهرستان عنوان کرد و افزود: متاسفانه بدلیل همین نگاه سطحی و منافع طلبانه عده ای در گذشته بسیاری از منابع بسمت منافع افراد سرازیر و لطمه هایی به قابلیت های طبیعی اعم از ساحل و جنگل و کوه و دریا زده شد.
زندی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها طراحی و اجرای منابع پایدار و بهره وری از آن برای کل شهرستان است که با نگاه آینده نگر و عمیق و برنامه محور محقق می شود.
در این مراسم حکم معاونت فرمانداری نوشهر که از سوی استاندار مازندران ابلاغ شده بود توسط فرماندار نوشهر به محمدناصر زندی اعطا شد و از زحمات محمد معصومی معاون پیشین فرمانداری نوشهر و فرماندار فعلی شهرستان کلاردشت تقدیر شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آذر 1392
صدحيف كه آن رفت صد شكر كه اين آمد . دست مريزاد به اين انتخاب
نا شناس 27 آذر 1392
عرض تبریک به جناب زندی...امیدوارم پیوسته موفق باشید...سلمانشهر
نا شناس 27 آذر 1392
به آقای زندی تبریک می ګوییم ایشان فردی توانمند باتجربه ومدیر ی با تدبیر هستند آرزوی توفیق برای ایشان داریم
نا شناس 27 آذر 1392
از استاندار بخاطر این انتصاب تشکر می کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.